فیلم های غربی

♬♪♭♪ خـَ ـط خـَ ـــطـےِ یـ ﮧ כخـ ـتَـــــره
اولویتـ اولـ "غرورمــﮧ" چـوטּ تمـومـِ "وجـوכمــﮧ"

عاقبت‌دیدن فیلم‌های خون‌بار غربی+عکس

به گزارش جهان، نوجوان 19 ساله آلمانی که تحت تاثیر فیلم "اره" قرار گرفته بود در یک اقدام جنون آمیز صاحب خانه 82 ساله خود را به طرز فجیعی به قتل رساند.
 

پلیس می گوید فایبیان کرامر در روز حادثه ماسکی شبیه به شخصیت قاتل این فیلم برصورت گذاشته و پیرزن 82 ساله را با کارد آشپزخانه به قتل رسانده است.
 



 

انگیزه او به گفته پلیس فقط و فقط "عطش شدید به قتل" بوده است. وی بعد از ارتکاب جرم به پلیس زنگ زده و گفته بود "هرچه زودتر خود را به انیجا برسانید. یک نفر خونریزی شدید دارد و در حال مرگ است."
 

وقتی پلیس به محل می رسد پسر جوان را در حالی می بیند که کنار جسد زانو زده و وانمود می کند که قصد کمک به او را دارد. کرامز به پلیس گفته بود "من راننده آمبولانس هستم. همه تلاشم را کردم تا او را نجات بدهم."
 

پلیس می گوید در شب حادثه فابیان کرامر فیلم اره ساخت 2004 را تماشا کرده و تحت تاثیر آن با 50 ضربه چاقو صاحبخانه خود را به قتل رسانده است

منبع: برترین ها


نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت11:47---11 آذر 1391
سلام
میگم وبت خیلی توپه
من لینکت کردم
خواستی یه سری به ما بزن


سهند
ساعت10:39---3 آبان 1391
جهت اطلاع سحر خودش یکی از این فیلمای اره رو گوش کرده مهتاب خانوم پاسخ:سهند راست میگه اره 4 رو گوش کردم تا یه هفته حالت تهوع داشتم

سهند
ساعت10:39---3 آبان 1391
جهت اطلاع سحر خودش یکی از این فیلمای اره رو گوش کرده مهتاب خانوم

ملیکا
ساعت10:37---3 آبان 1391
منم نترسیدم

علیرضا
ساعت10:37---3 آبان 1391


سهند
ساعت7:50---3 آبان 1391
ما که نترسیدیم خانوما بازم بزار

ارام
ساعت7:48---3 آبان 1391
حق با مهتاب جونه ادم میترسه ولی واسه پسرا خوبه نه اینکه اصلا نمیترسن

مهتاب
ساعت7:46---3 آبان 1391
دیگه از اینا نزار سحر ادم میترسه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ 30 / 7 / 1391ساعت نويسنده .._✓✔ سحــــر جـــونــے ツ |